Εξωτερικές εργασίες
Σε περίπτωση που ακυρώσετε μια εργασία που έχετε προγραμματίσει με το κλειδαράδικο μας και ο τεχνικός που έχει οριστεί να έρθει για την επίσκεψη έχει ήδη ξεκινήσει τον δρόμο προς τον χώρο σας, θα αποζημιωθεί κανονικά για την εργασία του και θα αποχωρήσει.
Αυτή πολιτική ΔΕΝ εφαρμόζεται αν ο πελάτης ακυρώσει το ραντεβού για μια ερχόμενη μέρα, παρέχοντας την ενημέρωση εγκαίρως.
Επιστροφή χρημάτων σε κλειδιά
(εντός καταστήματος)
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο εάν το λάθος προέρχεται από το κλειδαράδικο μας. Εάν το λάθος προέρχεται από το κλειδί του πελάτη (αλλοιωμένο, στραβό, μη λειτουργικό εξ 'αρχής) και τον έχουμε ενημερώσει γι' αυτό, τότε δεν φέρουμε ευθύνη και δεν επιστρέφουμε χρήματα. Σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν από την αγορά για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας.
Σπάσιμο Κλειδιού
Τα κλειδιά δεν επιστρέφονται σε περίπτωση σπασίματος από βαριά και απερίσκεπτη χρήση. Εάν αισθάνεστε ότι κάτι πάει στραβά με το κλειδί σας η δεν γυρνάει εύκολα (ή καθόλου), τότε σας ενθαρρύνουμε να το επιστρέψετε πίσω στο κατάστημα μας για να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος. Σε περίπτωση που εν γνώση σας συνεχίσετε να προσπαθείτε και το κλειδί σπάσει, δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη.
Δυσλειτουργία Προϊόντων
H Lock Hub δέν αναλαμβάνει την κακή λειτουργία του προιόντος (π.χ κλειδαριά,αφαλός κλειδώματος) σας εάν δεν έχει τοποθετηθεί απο τους τεχνικούς μας. Οι μηχανισμοί απαιτούν γνώση και ιδιαίτερη προσοχή κατα την σώστή τοποθέτηση τους.
Απο την στιγμή που επιλέξετε να τοποθετήσετε τον μηχανισμό χωρίς την βοήθεια από τους τεχνικούς μας, δεν αναλαμβάνουμε την αποκατάσταση του και δεν φέρουμε καμία ευθύνη.